Landscape with Animals

המשחק הפנימי

אני כותב כל יום במשך השנתיים האחרונות. אם אתה מחפש מישהו שיאתגר את החשיבה שלך - אתה במקום הנכון.

כך תשפרו בצורה משמעותית את הביצועים שלכם בעסק

הרבה נכתב על איך לתת פידבק אך לא הרבה על איך לקבל פידבק איכותי מאחרים.

אני חושב שלדעת מה אנשים אחרים חושבים עלינו היא הכרחית להתפתחות אישית ועסקית, אבל לקבל פידבק איכותי יכולה להיות משימה קשה בגלל שאנשים עשויים לחשוש שניפגע או שנחשוב שהם היו קשים מידי.


במאמר אדבר אתכם על איך אתם לשפר את הביצועים שלכם באמצעות פידבק איכותי מאחרים.

מטרתו של הפידבק הוא למקסם פוטנציאל. זאת אומרת שהפידבק עוזר לנו לפתח מיומנויות שאנו חלשים בהן. מה גם שפידבק איכותי יכול להיות קריטי במקום העבודה, בגלל שאנשים יכולים לסרב לעבוד איתנו מבלי שאפילו נדע מיזה.

פידבק איכותי עוזר לנו ללמוד ולהימנע מלחזור על אותן הטעויות פעמיים.


הדבר הראשון שעליכם לעשות הוא לבחור את האדם המתאים.

כדי לקבל פידבק איכותי עליכם לזהות מי העובד / קולגה המתאים שיגיד לכם מה הוא חושב באמת מבלי לרדת לפסים אישיים או מבלי לייפות את האמת. המלצה שלי שתבחרו מישהו שנמצא אתכם במערכת יחסים טובה ושעובד אתכם כבר תקופה.


הדבר השני, לאחר שבחרתם באדם הנכון תנהלו איתו תיאום ציפיות ותסבירו הסבירו לו מדוע אתם רוצים לקבל פידבק והיו ברורים שאתם רוצים משוב כנה. בקשו מאנשים להיות מועילים ולא נחמדים, תנו להם להבין שהם עושים לכם טובה ושהפידבק יעזור לכם להתפתח ולהשתפר כמנהלים.


נקודה שלישית שעליכם לעשות הוא לבקש משוב ספציפי. שאלות כלליות יספקו לכם תשובות כלליות. כדי שהפידבק יהיה איכותי, עליכם לשאול שאלות ספציפיות ככל האפשר. נסו לעלות סיטואציות ספציפיות, כמו פגישת עבודה עם ההנהלה, שיחה מכירה עם לקוח או מתן שירות ללקוח מאוכזב.


נקודה רביעית. כדי לעזור לאנשים להיות אתכם כנים יותר, תשאלו אותם מה אתם יכולים לעשות טוב יותר בעתיד לעומת מה לא עשיתם טוב בעבר. אנשים ירגישו בנוח לדבר אתכם בניואנסים חיוביים ולא שליליים.


נקודה חמישית. ברגע שאתם מקבלים משוב, הקשיבו ללא שיפוטיות קבלו כל משוב בברכה, בין אם הוא חיובי או שלילי.

תודו לאנשים על כך שהם היו כנים אתכם והסבירו שהפידבק שלהם עזר לכם. אם הצד השני ירגיש שאתם מקשיבים, הוא יהיה מוכן לתת לכם פידבק בכל הזדמנות שתצטרכו. אם הוא שאתם מתגוננים, אל תצפו לקבל את כל האמת בפעם הבאה שתבקשו.


נקודה שישית. חשוב שתרשמו מה שאומרים לכם. הפעולה הזו תשיג לכם 2 דברים: 1. תראה לצד השני שאתם מתייחסים אליו ברצינות. 2. תיתן לכם זמן לערער על הדברים שנאמרו בפרטיות ובשקט.


נקודה שביעית ואחרונה התחייבו לפעולה. התחייבו מול נותן הפידבק ומול עצמכם ללמוד ולהשתפר לקראת הפעם הבאה שאתם נתקלים בסיטואציה דומה.


לסיכום, קבלת פידבק איכותי יכולה להיות הדרך המהירה ביותר לצמיחה ולשיפור ביצועים. מה גם שפידבק איכותי יכול להראות לנו איך אנשים אחרים רואים אותנו וזה הכרחי במידה ואנחנו רוצים להגדיל את ההשפעה שלנו כמנהלים וכמנהיגים.


ואם כבר במעגל השפעה עסקינן, במאמר הבא אשתף אתכם בדרך שלי להתכונן לפגישות עסקיות חשובות, בין אם זה עם לקוח, משקיע פוטנציאלי או ארגון גדול. לקריאה לחצו על התמונה



נ.ב

 

מעוניינים לדעת לפני כולם על תוכניות האימון הבאות שלי?

רוצים לשמוע ממני מידי שבוע ולקבל תכנים שיתאגרו את החשיבה שלכם על בסיס קבוע?

אני מזמין אתכם להצטרף לרשימת הדיוור השבועית שלי ואל דאגה,

אני לא מציף ולא מעיק. וגם אפשר להתנתק על ידי הקלקה מהירה.

שי, אני רוצה להצטרף לרשימת הדיוור

אני עוזר ליזמים, בעלי עסקים ומנהלים בכירים
להנות ולהתרגש ממה שהם עושים,
לעבוד פחות שעות, להספיק יותר ולבלות יותר זמן עם המשפחה.

אם זה נשמע כמוך, בוא נדבר ונבדוק אם מתאים שנעבוד ביחד.